Selling Your Idea

Eigen product ontwikkelen

 

 

 

Daarom is het beter dat idee gisteren te bedenken, dan het over jaren te bedenken !

5.3. Als je je idee aan consumenten verkoopt, waarom dan beginnen met een verkooppraatje?

Niemand weet wat het grote publiek zal denken! Verkoopspraatjes zijn nooit last-minute ideeën. Omdat zoveel mensen ongeschoold zijn, zullen veel mensen het niet kopen. Wanneer je een product ontwierp, had je meestal een bedrijfsadviseur die je hielp zonder er iets voor terug te vragen. Je vroeg om hulp nadat je zeker wist dat je idee werkte.

5.4. Wat is de reden dat je denkt dat je misschien wel een goed idee hebt, maar dat je dat zeker niet aan het publiek laat weten?

De meeste mensen houden van details – ze willen meer weten over wat er in wat zit. Als het product eenvoudig is, geldt dat niet voor iedereen. Dus, veel mensen willen de gedetailleerde delen aan hun idee overlaten. Wat je niet wilt is dat je mensen zich laat afvragen wat er in zit .

Als ze bang zijn en denken dat je er goedkoop geld voor krijgt, geloven ze je omdat ze slechte ervaringen hebben gehad met verkopers. Als iemand aanbiedt om 20 dollar per maand te besparen op energie, heb je misschien gehoord dat er voor iedereen besparingen zijn als je overstapt op zonne-energie, maar je zou nooit weten dat dat maar een project van één persoon was.

De gekken en soortgelijken huren altijd één enkel adviesbureau in voor het ontwerp van hun produkt – Zij kozen dat bureau door te zoeken naar de beste adviseurs. Als je niets hoort over hun investering, is de kans groot dat ze gewoon geen goede consultants kenden.

Degenen die bang zijn dat het grote publiek je zal uitlachen, hebben de neiging hun ideeën door een wetenschappelijke fictielens te bekijken. Stel je voor dat Einstein van plan is een duikboot te bouwen die door kernfusie wordt aangedreven. In dat geval moet je wel een groot wetenschapper zijn, toch?

5.5. Waarvoor? Wat is het geld eigenlijk waard?

Voor ieder mens is er een bepaalde hoeveelheid geld die op twee manieren kan worden verdiend. Soms is er geld voor een bedrijf zo simpel als een hobby, maar in de meeste gevallen kan het geld alleen komen van het maken en op de markt brengen van je product. Uw idee zal u geen miljoenen opleveren – U steekt er zelf alles in. Toch lijkt iedereen te glimlachen en foto’s te nemen. U moet het aantal mensen, die uw product zullen kopen 3 tot 3,6 vermenigvuldigen tijdens uw eerste ontwerp en eigen product ontwikkeling. Dit staat bekend als de winstfactor. Dit is moeilijk te berekenen – Welke producten verkopen het best? En al die voorzorgsmaatregelen op uw product?

(Om de winstfactor te handhaven, kunt u overheadkosten, zoals een display, verkopen, evenals onderdelen van hoge kwaliteit en maandelijkse verkoop van exemplaren).

Het kan ook zijn dat u de kosten voor uw product te hoog vond, en u besloot ze aan uw maten te laten.

5.6. Je weet niet welke soort reclame correct is en welke niet. Wat moet u doen om op zijn minst een idee te krijgen?

De meeste mensen zijn om echt te kijken wat iedereen doet. Een product op de markt brengen vergt meer dan alleen het beschrijven ervan. Het kopen van het echt belangrijke – Prijsstelling!

Als u niet veel van een idee hebt, moet u zich enkele tv-commercials kunnen veroorloven, waarin uw produkt wordt beschreven. Meestal zijn dit spots van vorige eenheden of ook commerciële producten gericht op mogelijke kopers. Een voorbeeld van tv-commercials is Porsche Wörthersee / Porsche Wörthersee II. Meestal dragen de zakenmannen mooie pakken, rijden ze in een mooie auto, en zijn de prestaties prachtig. De commercials zijn bedoeld om te inspireren. Als je productidee goed is, zijn ze meestal best grappig omdat ze een combinatie zijn van veelgebruikte woorden en designarchetypes.

lees meer:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *